مُحَلّی

مُحَلّی یعنی شیرین کننده؛ نامنتظر خوشی و فاعل زندگی خویش‌...

آخرین مطالب

از شنیده‌هایم...

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵ ق.ظ

موسیقی آرام را به ضرباهنگ‌های یکسره و مهیج ترجیح می‌دهم. چه در باکلام و چه در بی‌کلام.

حوالی اردیبهشت، دوتایشان به جانم نشست. «صدایم بزن» از چارتار و «آرام من» از محمد معتمدی.

امشب یکی دیگرشان را یافتم. این‌بار هم از محمد معتمدی.

بشنوید

۹۸/۰۸/۱۶
محمدعلی ‌‌

نظرات  (۶)

۱۶ آبان ۹۸ ، ۰۱:۰۰ اسمارتیز :)

با این حساب، حس میکنم شاید بتونیم به هم موسیقی معرفی کنیم :)

من «بگو که زنده‌ایم» از چارتار که اخیرا منتشر شد رو هم دوست دارم و پیشنهادش میدم :)

پاسخ:
استقبال می‌کنم :)

ممنون. خیلی خوب بود :)
۱۶ آبان ۹۸ ، ۰۱:۴۵ פـریـر بانو

معتمدی رو به چارتار ترجیح می‌دم. نمی‌دونم چرا بعد از یکی‌دوبار گوش دادن به آهنگ‌های چارتار ازشون خسته و زده می‌شم! 

برخلاف معتمدی که مثلا یه آهنگ کویرش رو تا حالا هزاربار گوش دادم و همچنان برام شیرین و گوش‌نوازه! :)

 

این هم خوب بود. مرسی بابتش. 

پاسخ:
اوهوم. کلیت چارتار برای من اینجوریه. ولی خب، همیشه استثنا هم بوده بین‌شون :دی

کویر :) عالیه.

خواهشمندم :)

سلام:)

یلدای محمد معتمدی قدیمی شده ولی هنوزم جون داره، اگه نشنیدید پیشنهادش میکنم :)

پاسخ:
سلام :)
قشنگ بود. ممنونم :)

معتمدی خیلی خوبه، هم آهنگ‌هاش، هم خودش!

علیرضا قربانی هم خیلی خوبه.

پاسخ:
قربانی که فوق‌العاده‌ست. «ارغوان» و «ای باران» قربانی رو هم بسیار دوست دارم.
۱۶ آبان ۹۸ ، ۱۰:۴۹ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

من هم موزیک پیشنهاد بدم؟

ارغوان-نوید اربابیان

موزیکی که گذاشتید هم بسیار دوست داشتنی بود!ممنون!

پاسخ:
چرا که نه :)
خیلی خوب بود. ممنون :)

یوهوووو  آهنگ جدید برم خودمو خفه و خل کنم باهاشون... مرسی =)

پاسخ:
نوش جان :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">