مُحَلّی

مُحَلّی یعنی شیرین کننده؛ نامنتظر خوشی و فاعل زندگی خویش‌...

آخرین مطالب

بدون عنوان

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۱۲ ب.ظ

اولین‌باری که با ایرج ملکی آشنا شدم، از طریق کلیپ‌های اینستاگرامی بود. اون روزا داشت روی پروژه‌ی (!) مزاحمت ۲ ( :))))) ) کار می‌کرد. با دیدن چند کلیپ اول، تنها چیزی که می‌تونستم باورش کنم، این بود که این پیج یک شوخی اینستاگرامی باشه و بس. نمی‌شد باور کنم که «واقعی» باشه. واقعی، یعنی اینکه طول و عرض و ارتفاع داشته باشه و نه بیش‌تر. کمی که بیش‌تر گشتم، به کلیپ‌هایی رسیدم از دوران بیست‌وچند سال قبلش که همین‌قدر بی‌نمک برنامه اجرا می‌کرد. باورم نمی‌شد! یک موجود عجیب‌وغریب که واقعیه، و کنار هشتاد میلیون نفر دیگه زندگی می‌کنه و کارمنده و خیلی هم جدی به پروژه‌هاش (!) مشغوله. بعدها در برنامه فرمول یک علی ضیا  شبکه یک دعوت شد و من اون روز وحشت کرده بودم. باورم نمی‌شد روزگار این‌قدر بی‌معنا و تهی از درک عمومی شده باشه که کارگردان مزاحمت دعوت بشه به یک برنامه رسمی و مورد احترام هم قرار بگیره. این فانتری‌ترین و تخیلی‌ترین اتفاقی بود که شاهدش بودم. راستش هنوز هم موجودیت این بشر برام جای تردید داره. مگه می‌شه؟ مگه داریم؟

این روزها که به اقتضای مشغله‌ها، به اجبار شاهد تبلیغات منتصبین ریاست‌جمهوری هستم، با تمام وجود می‌لرزم. بعید نیست که یک روز ایرج ملکی یک پست بذاره و اعتراف کنه که تموم این سال‌ها، داشته ادای این [...]ها رو درمی‌آورده و خودش درک بالاتری از مسائل داره. 

۰۰/۰۳/۱۵
محمدعلی ‌‌

نظرات  (۶)

😂😂😂 واقعا هم 

پاسخ:
والا :)

دوره و زمونه‌ی عجیبی شده، آدمایی با اندیشه‌های کوتوله دارن بزرگ می‌شن. مردم دنبالشون می‌کنن، بهشون می‌خندن و البته بهشون قدرت می‌دن تا ماجراهای خنده‌دار تازه‌تری بسازن و این وسط زندگی ماست که جدی جدی داره تلف میشه. 

پاسخ:
دقیقا. و حیف، حیف از عمر ما.
۱۷ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۲۵ مترسک هیچستانی

ایرج ملکی در برابر این پدیده‌ها، نولانه! باور کن!

پاسخ:
آره =))

توی این فضای مجازی چه چیزهایی که نمی‌بینیم بابا. :)

پاسخ:
هعی و هعی و هعییی :)
۰۳ تیر ۰۰ ، ۱۶:۳۹ نرگس بیانستان

چند روز پیش یکی که تصور من ازش شبیه همین اقای ملکی بود از کانالم رفت. (صرفا تصور و هیچ دلیل و منطقی برای تصورم هم ندارم)

 

همش فکر میکردم یکی شبیه این اقاهه رو یه جایی دیدم، یادم نمیومد. خدا حفظت کنه محمدعلی یادم اومد شبیه ملکی بود :))))

خدا منو به خاطر خندیدن هام ببخشه :))))))))))))))

 

 

ولی همیشه هم یه ور ذهنم دلم میسوزه راستش. حق هیچ انسانی نیس بهش خندیده بشه :( خب اینکه کسی از سطح هوشی کمتری برخوردار باشه واقعا نباید مسخره بشه. ولی خب منم خودم خندم میگیره. 

پاسخ:
خب خوبه باعث خیر شد این پست :))) منم هرازچندگاهی اسمش رو یادم می‌ره، کلی باید فکر کنم تا یادم بیاد :))


آخه فقط بحث هوش نیست. فکر کن با چه رویی دوربین برمی‌داره و می‌ره توی خیابون و فیلم می‌گیره، چندین نفر باهاش همکاری (!) می‌کنن، فکر می‌کنه خیلی دغدغه‌منده، اعتمادبه‌نفس شدیدا بالایی داره، بعد ذره‌ای هم احساس نمی‌کنه که فیلم‌هاش پرت‌وپلا و الکیه. چی بگم! من هنوزم واقعا باورم نمی‌شه همچین چیزی واقعیت داشته باشه. یعنی من کلا نمی‌تونم این فرایند رو ببینم و نخندم! البته که قبول دارم هیچکس نباید بخاطر هوش کم مسخره بشه. اما به‌شرطی که خودش مسخره‌بازی درنیاره دیگه. یه جوریه واقعا! 
۲۹ تیر ۰۰ ، ۱۴:۵۴ هانی هستم

هر سناریویی امکان داره!

پاسخ:
بله! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">