مُحَلّی

مُحَلّی یعنی شیرین کننده؛ نامنتظر خوشی و فاعل زندگی خویش‌...

آخرین مطالب

حال دلتون چطوره؟

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳ ب.ظ
واقعا این تغییر سال هم امیدوارکننده‌ست و هم ترسناک. هم یادآوری اینه که هنوز فرصتی هست و هم یادآوری اینکه کلی فرصت از دست رفته :))
عیدتون مبارک. امیدوارم دل‌هاتون پر از برق امید باشه امسال. واقعا مهمه امید. مخصوصا، مهمه که امیدمون به چی باشه.
این موسیقی بی‌کلام هم پیش‌زمینه سال من بود :)) دوست داشتید بشنوید و این‌ها:



+ درسته که الان می‌فهمم دیگه از یه سنی به بعد تعطیلی معنا نداره. ولی بیاید بگید برنامه‌ای برای ایام تعطیل دارید؟ کار خاصی می‌خواید انجام بدید؟ یا سرتون شلوغه مثل قبل؟ بیاید حرف بزنید اگر دوست داشتید. 
۹۹/۱۲/۳۰
محمدعلی ‌‌

نظرات  (۱۵)

۳۰ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۲۷ فاطمه ‌‌‌‌

سلام عید شما هم مبارک :)

من هنوز برنامه‌ی خاصی برای این روزا ندارم. شاید چند تا فیلم ببینم چون لیست فیلم‌هام داره خیلی طولانی می‌شه :)) و اینکه سعی کنم حداقل یه روز درمیون یه بیرونی برم حتی شده در حد پیاده‌روی. چون بمونم خونه افسرده میشم!

اما غیر از اینا باید یه تایم حداقلی رو بذارم که رو تزم کار کنم، چون اگه فاصله بیفته باز از سرم میفته :))

خب من برنامه‌ریزیم رو تو این کامنت کردم :)

شما برنامه‌ت چیه؟

پاسخ:
سلام :)
ممنونم.
آخ منم! لیستم طولانی شده، فقط به‌جای فیلم احتمالا انیمیشن :)) بیرون هم واقعا این روزها می‌چسبه. هوا خیلی خوب شده. این‌طرف که خوب شده. حالا اون‌طرف رو نمی‌دونم :دی
امیدوارم که به خوبی بگذره تزتون. 
:)) خداروشکر موجبات خیر شد اینجا :دی 
برنامه من احتمالا توی سه تا چیز خلاصه شه: رسوندن درس‌هام. مطالعه کتاب‌هام و یادگیری/پیگیری یه‌سری مهارت جانبی :)) البته یه‌سری کلاس‌های مجازی که عمومی منتشر می‌شن رو هم دوست داشتم شرکت کنم، مثل مبانی اقتصاد. ببینم می‌رسم کلاس‌ها رو ببینم یا نه. این‌قدر کار زیاده نمی‌دونم از کدوم شروع کنم. البته احتمالا از همون درس‌ها شروع کنم، چون واقعا عجیبیه وضعیتشون :))
۳۰ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۳۲ °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

سال نوتون مبارک :)

 

برنامه؟ بله دارم -_- بستن کل درسای دهم و تا جایی که بشه از یازدهم -_-

پاسخ:
ممنونم :)

کنکوری‌ها هم موفق باشن ایشالا. امیدوارم به خوبی پیش ببری درس‌ها رو.
۰۱ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۰۳ خورشید ‌‌‌

حالم خوب نیست. گیر کرده‌م. 

برنامه‌م برای عید اینه که هیچ‌کار نکنم. همه‌ی توانم رو جمع کنم که هیچ‌کاری نکنم، درس نخونم، ذهنم رو هیچ سمت چیزهایی که همه‌ی سال گرفتارشونم نبرم. 

سرکارم ولی یک مدتیش و خب درگیری ذهنی اون هست. 

کلاً خیلی بداخلاقم. هیچ‌وقت من بداخلاق نبوده‌م اصلاً. به تلافی آرامی و صبوری زمان‌های دور، حالا تلخ و بداخلاقم. 

امروز مافیا بودم و همه‌ی شهروندها رو کشتم. 

 

سال نو مبارک. امیدوارم تو خوب باشی و سال و روزت خوب. 

پاسخ:
می‌فهمم گیر کردن رو احتمالا. منم خیلی سینوسی شدم. بین حال خوب و بد می‌چرخم. 
همینم عالیه. باعث می‌شه بتونی بهتر تمرکز کنی. به نظرم سخت نگیر. و سعی کن اولویتت این باشه که از حال ناخوب بیرون بیای. واقعا توفیق خاصی توی حال بد/افسردگی/شبه‌افسردگی/غم‌گینی ندیدم من.
امیدوارم یک استراحت چندروزه بتونه تلخی رو از وجودت بکاهه :)
نمی‌دونم این مافیا و شهروند که گفتی، معنای کنایی داشت یا خود بازی مافیا رو مدنظر داشتی. من اولین‌باری که مافیا بازی کردم، با شهروندا هم‌دست شدم و یکی از مافیاها رو کشتم. آخرش هم پیروز شدم. می‌دونی. توی بازی مافیا، مهم نیست شهروند باشی یا مافیا. مهم اینه که بتونی پیروز بشی. اینا جفت‌شون یکی‌ان. و می‌خوان از خودشون در مقابل دیگری/مشکلات/حملات/حال بد مراقبت کنن. مهم اینه که پیروز بشن. همین. خوبه که پیروز شدی امروز و امیدوارم روزهای بعدی هم پیروز میدون باشی.

ممنونم. منم امیدوارم برای تو ایام خوبی رقم بخوره امسال.

سال نوت مبارک باشه محمدعلی.

خب من در حالت ایده‌آل، دوست دارم یک لیست فیلم توی letterboxd درست کنم، بعد هر شب مثلا ساعت ده بشینم فیلم ببینم. ولی خب، ساختن لیستش خودش مصیبته.

پاسخ:
ممنونم سارا.
متاسفانه این برنامه روی دستگاهم باز نمی‌شه و نمی‌دونم چجوری کار می‌کنه. ولی برای نوشتن لیست می‌تونی از فیلم‌هایی که توی وبلاگ‌ها معرفی شدن استفاده کنی. من استفاده کردم از معرفی‌ها و معمولا راضی بودم :)

سلام

هر روزتان نوروز، نوروزتان دیروز :)

اتفاقا تعطیلات برای من کاملا معنا داره و واقعا تعطیلم.

قصد دارم فقط استراحت کنم. ولی بعیده محقق بشه :)

پاسخ:
سلام
:)) ممنون.
خب پس خوبه :دی ایشالا که محقق شه.

سر من تا خرخره شلوغه :((

پاسخ:
هعی. اتفاقا اون خط آخر رو که داشتم می‌نوشتم که «یا سرتون شلوغه مثل قبل؟» یاد شما افتاده بودم.

برنامه‌ام همینه که مراقب باشم به بطالت نگذره! همین :|

پاسخ:
آخ آخ. خود همین مراقبته کلی کاره -_-

 سلام. سال جدید تو هم مبارک!‌ و امیدوارم تو کارهات موفق باشی.

منم درس می‌خونم و کتاب و ورزش و یادگیری مهارت جانبی. میخوام بیشتر زبان بخونم.

حس نمی‌کنم نیاز به تعطیلی خاصی داشته باشم کلا. از چیزی خسته نیستم. 

پاسخ:
سلام :)
ممنونم. منم امیدوارم که سال خوبی رو بگذرونی.
خیلی هم عالی. ورزش هم که من توفیق اجباری دارم بخاطر تربیت بدنی :)) ولی زبان رو جدی نگرفته بودم که الان یه‌کم یادآوری شد بهم و ایشالا که منم بیش‌تر برسم بهش.
چه خوب :) 

از روز اول تعطیلات تا الان هرشب دارم سوپ می‌خورم. تو خود حدیث مفصل بخوان از این سوپ‌ها. :)

پاسخ:
اگه از بابت سرماخوردگیه، امیدوارم خوب بشین :) اگه از بابت‌های دیگه‌ست، یه تخم‌مرغ بشکن تنوع بشه :دی

مافیا بازی تو برنامه‌م نبود که بحمدالله اضافه شد :دی

پاسخ:
:))) برنامه منم نبود. ولی دیگه برنامه شد :دی

به نام خدا

عید شما هم فرخنده

من برنامه‌ای برای عید و سال نو و روزهای در پیش رو ندارم.

با تشکر

پاسخ:
ممنونم
خودِ بی‌برنامه بودن هم یه‌جور برنامه‌ست :دی 
ایشالا که امسال بهترین‌ها براتون رقم بخوره و روزهای خیلی خوبی رو تجربه کنین.
سلامت باشید.

مرسییی :) همچنین برای شما

پاسخ:
ممنون :)

👌

پاسخ:
:)

سلام آقا محمدعلی

موسیقی بسیار عالی بود. برای شما آرزوی سلامتی و سعادت دارم.

بنده هم یک آلبوم از آقای بهنام مناهجی به شما معرفی می‌کنم:

http://sonati-dl.blogfa.com/post/141

ایشان نوازنده سنتور در البوم دود عود استاد مشکاتیان هستند.

اگر فرصت کردید درسگفتار چاره‌اندیشی اضطراب آقای ملکیان را هم گوش کنید، به نظرم فارغ از اضطراب درس‌های زیادی برای آدم داره:

https://3danet.ir/excogitation-of-anxiety-course-malekian/

آخر سرم حال دلم را بگم که نگفته از بلاگ نرم: اصلا خوب نیستم و عید و خیلی چیزها معنیش را برام از دست داده و سینوسیه و سینوسیم ... (ببخشید شما را هم نارحت کردم)

امیدوارم لینک‌ها را دوست داشته باشید

پاسخ:
سلام
ممنونم. منم برای شما آرزوی سلامتی دارم :)
ممنونم از پیشنهادتون :)

بازم ممنون از پیشنهادتون. سعی می‌کنم گوش کنم :)

متوجهم. امیدوارم که با تلاشی که برای حال خوب خواهید داشت، از خوب نبودن الان خلاص بشید و به پایداری برسید. شما تلاش کنید، ایشالا که اوضاع رو هم بهتر بتونین بسازین.
بازم ممنونم :)

سلام. اومدم برای پست قبلی کامنت بذارم دیدم پاک شده.
 

میخواستم بگم من هم این ترس و حسی که داخل پست بود رو تجربه کردم. و کاملاً میفهمم چقدر سخت میتونه باشه پا فراتر از ترس ها گذاشتن. چقدر اراده و ایمان می خواد رد شدن ازشون حتی چقدر ممکنه در درون آدم سد ایجاد بشه، و دچار حس دوگانه ای بشی، گذشتن یا نگذشتن؟ موندن یا رفتن؟این یا اون؟.. اما در عین حال حتما خدا قدرت گذشتن از این سد ها رو هم در درون آدم بیدار میکنه، مطمئنم. دقیقاً مثل لحظه های حساس داخل فیلم ها که قهرمان ها خسته و بریده از همه کس و همه جا هستن..اون نوری که یکهو به قلبشون می تابه و قدرت ادامه بهشون میده، منظورم اونه.
در هر صورت، خدا قوّت.

پاسخ:
سلام

آره. متوجهم. یه جورایی انگار یه سراشیبی ریزی بعد از سربالایی‌ها پیدا می‌شه که آدم کم نیاره :))

مچکرم :) همچنین خداقوت به شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">