مُحَلّی

مُحَلّی یعنی شیرین کننده؛ نامنتظر خوشی و فاعل زندگی خویش‌...

آخرین مطالب

نیم‌ْشب

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۷ ق.ظ
در جدل بودم. تا آنکه بر صفحه آمد No process running! همه‌ی آنچه در این چندساعت می‌گذشت، تمام شد. کاش همه‌ی آنچه در تمامی ساعات می‌گذشت نیز، به همین سادگی تمام می‌شد. تنها با فشردن چند گزینه و ورود یک رمزعبور شخصی. در جدل بودم. و انگار هنوز هم، هستم.
۹۸/۱۲/۱۹
محمدعلی ‌‌

نظرات  (۱)

پسر.

توی روزای قرنطینه خوب و سالمی؟ 

دارم حال همه‌ی آدما رو می‌پرسم هی=)) 

پاسخ:
خوب که فکر نکنم :)) ولی آره، زنده و سالمم :)

کار خوبی می‌کنی :دی منم یه کارایی کردم توو این چند روز که تا حالا نکرده بودم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">