مُحَلّی

مُحَلّی یعنی شیرین کننده؛ نامنتظر خوشی و فاعل زندگی خویش‌...

آخرین مطالب

تنگناهای شریف‌گونه

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۶:۴۶ ب.ظ

۱. توی کل عمرم، در مجموع، اینقدر دروغ نگفته بودم که امروز گفتم. چه بد کرداری ای چرخ...

۲. اینجا رسماً یه روز درس نخونی، دوهفته ول معطلی! برای همین، چون تجربه نمودم و دیدم که با یک روز درس نخوندن، رسماً توی چهارجلسه شیمی و فیزیک، نقش سیب‌زمینی رو داشتم، فلذا اومدم افسار زمان رو بکشم. و اینگونه شد که من دوونیم هفته‌ست که شیشه‌ساعتم ترک داره و هیچ دفتر مناسبی برای جزوه‌نویسی ندارم. و هیچ وقت آزادی هم ندارم که انجامشون بدم. چقدر جذاب :| 

۳. لابی دانشکده ما، بی‌سلیقه‌ترین و مسخره‌ترین لابی دانشگاهه!! چهارتا صندلی بذارید اون وسط خب. کجا باید منتظر بمونیم دقیقا؟! اینقدر هم ارجاعمون ندید به سالمط (اینو خودم دیروز یاد گرفتم. یعنی: سالن مطالعه).

۴. از جذابیت‌های کلاس اینه که زمان‌های تنفس رو میام پست‌هاتون رو میخونم. یعنی وسط کلاس، معمولا ردیف اول، چشم در چشم استاد، میام و پست‌هاتون رو میخونم و حتی در مواردی کامنت مینویسم و کامنت جواب میدم. این تنگنا نیست. تنگنا، بعدش شروع میشه: وسط خوندن و یا نوشتن، باید برگردی به تخته‌سبز. چون اگه برنگردی، حداقل تا سی‌دقیقه آینده رو نخواهی فهمید، تا مبحث عوض بشه :| مخصوصاً ریاضی! وقتی رفت، دیگه رفته! 

+ دونیا یالان دونیادی... دو روز بود میخواستم «خوب» بشم! امروز قشنگ قد دوهفته عقب افتادم.

۹۸/۰۷/۲۹
محمدعلی ‌‌

نظرات  (۴)

۲۹ مهر ۹۸ ، ۲۲:۰۶ خورشید ‌‌‌

چه‌قدر جذابه. چه‌قدر دلم تنگ شده برای روزهای ریاضی. :))

پاسخ:
خدا کنه جذاب باقی بمونه :| من بسیار می‌ترسم =))
۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۹:۴۳ دُردانه ⠀

این تازه اولشه :))

میانترما که شروع بشه اوضاع یه جوری قمردرعقرب میشه که دنبال کلید غلط کردمِ کیبورد زندگیت می‌گردی. آخر ترم و موقع پایانترم هم که دیگه یکی تو سر خودت می‌زنی یکی تو سر کتاب :|

سالن‌مط رو الان یاد گرفتم. لابی کامپیوتر و برق خیلی خوبه. بقیهٔ لوابی (جمع مکسر لابی :|) رو ندیدم :|

پاسخ:
عجب :| حالا میخواین یخورده هم امیدواری بدین؟ =)))))))))

سالن‌مط نه، سالمط! شریفی‌ها خدایگان خلاصه‌سازی واژگان هستن :))
واقعا بقیه لوابی رو ندیدین؟! =)) این همه اومدین شریف، بعد نرفتین بقیه رو؟ من که همه‌جا سرک کشیدم :)) البته برق دور بود، هنوز نرفتم داخلش رو ببینم. :دی
۳۰ مهر ۹۸ ، ۲۰:۴۳ دُردانه ⠀

بعضی دانشکده‌ها که اصلاً پامو نذاشتم و نمی‌دونم کجان. مثل مکانیک. که فکر کنم حول و حوش شما باشه. بعضی دانشکده‌ها از جلوش رد شدم همیشه و توشو ندیدم. مثل مواد. بعضیا رو یکی دو بار ترم اول به قدومم متبرک کردم و یادم نیست چجوری بودن. جالبه ها. من این همه میام شریف و فقط می‌رم دانشکده :| تا حالا دقت نکرده بودم به این موضوع :))

پاسخ:
آره، مکانیک نزدیک ماست و نکته جذاب برای من این بود که از داخل شیمی، میشه به مکانیک و مواد راه پیدا کرد. مواد رو که احتمال زیاد کاملا راه داره، ولی مکانیک نمیدونم کامل هست یا فقط یه بخش ازش هست.
آره جالبه واقعا :))

نگران نباش ترم یک یکم این چیزها عادیه منم ترم یک خیلیییی اذیت شدم کلی درس خوندم نتیجه مطلوبی که خواستم نگرفتم از ترم دو دیگه از اول ترم خیلی چیزها دستم اومده بود همه چیز بهتر بود حتی ترم پیش که هر روز دانشگاه بودم باز راضی بودم 

پاسخ:
خداروشکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">