مُحَلّی

مُحَلّی یعنی شیرین کننده؛ نامنتظر خوشی و فاعل زندگی خویش‌...

آخرین مطالب

این آخرین تو رو ندیدنم، برای تو

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۰ ب.ظ

هوای خوب توی تهران غنیمت بزرگیه. و نکته جذابش اینه که، هوای خوب تهران، از هوای خوب شهرهایی که دیدم، بهتر و دلنشین‌تره! امروز از همون غنیمتی‌هاست. هوای فوق‌العاده‌ای که هوای درس خوندن رو از سرم پروند و من رو به خیابون‌نوردی کشوند. هرچند کوتاه بود.

هفته‌های مهم و عجیبی پیش رو دارم. برام مهمه که بتونم هوای دلم رو، غنیمتی کنم؛ و این غنیمت آبی رو حفظ کنم. 

دعام کنین خلاصه :))

۹۸/۰۹/۱۸
محمدعلی ‌‌

نظرات  (۷)

۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۵:۵۰ دُردانه ⠀

من خییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم آهنگ عنوان رو. خیلیا. 

پاسخ:
اوهوم. قشنگه :)
۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۸:۲۴ هانیه ‌‌‌‌

#مبهم_نویس :))

دعات می‌کنیم. موفق باشی

پاسخ:
می‌خواستم بگم #بلاگر_ناپیدا، که دیدم خعلی فعال‌تر از قبل شدی، دلم نیومد :))
ممنون :)
۱۸ آذر ۹۸ ، ۲۱:۳۴ هانیه ‌‌‌‌

:)))))))))))

پاسخ:
والا :))
همیشه بخندی ایشالا :)
۱۸ آذر ۹۸ ، ۲۳:۴۵ هانیه ‌‌‌‌

به‌همچنین :))) 

پاسخ:
ممنون :)
۱۹ آذر ۹۸ ، ۱۸:۵۴ لولی‌وش مغموم💔

من تضمینی دعا میکنم و صد در صد هم گیراست. :دی

دعاتون میکنم. :)))

پاسخ:
خیلی ممنونم :)
۲۰ آذر ۹۸ ، ۰۱:۰۶ الهه آبان

عوضش من ۸ ساعت تمام چپیده بودم توی مدرسه و داشتم به ۹۸ نفر، تک به تک توضیح می‌دادم تابع یک به یک چیه :|

پاسخ:
فکر کنم بدونم چه کار حوصله‌سربری باشه این توضیح ریاضیات پایه -_- خسته نباشید :))
۲۰ آذر ۹۸ ، ۱۳:۵۵ الهه آبان

سلامت باشید!

پاسخ:
تشکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">