مُحَلّی

مُحَلّی یعنی شیرین کننده؛ نامنتظر خوشی و فاعل زندگی خویش‌...

آخرین مطالب

عنوان؟ پند شبانه

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۶ ب.ظ

بعضی وقتا پنجاه دقیقه تحمل، بهتر از پنج ساعت تحمله!

۹۸/۰۹/۰۹
محمدعلی ‌‌

نظرات  (۹)

طبق معمول نمیفهمم چی میگی =| 

ولی خا یه سوال پیش میاد اونم اینکه، چرا بعضی وقت‌ها؟ مگر نه اینکه هرچی زمان تحمل کردن کمتر باشه بهتره؟ 

پاسخ:
چه سوال خوبی :))
عرضم به حضورت که، بعضی وقتا هم هست که پنج ساعت تحمل بهتر از پنجاه دقیقه‌س. یعنی حتی بعضی وقتا شده یه دقیقه هم تحمل نکردم و باعث شدم چندین ساعت آتی‌ش در حالت تحمل‌کردن باشم ولی از کرده خود هم دلشاد بودم! 
می‌دونم؛ خیلی مبهم شده :)))
۰۹ آذر ۹۸ ، ۲۱:۳۳ آقاگل ‌‌

جنگ اول به از جنگ آخر مثلاً

پاسخ:
 ها، همینه والا :)

فکر کن من الان یه درصد متوجه شده‌باشم چی میگی =| 

پاسخ:
=))))
۰۹ آذر ۹۸ ، ۲۲:۴۶ اسمارتیز :)

قبلا هم یه پست با عنوان پند شبانه داشتید یا این فقط زاییده فکر منه؟

 

پاسخ:
یادم نیست =)) مگه من شباهنگم تک تک پست‌هامو یادم باشه :دی
البته اگه منظور فقط این وبلاگ بود، که خب به شکل واضحی نه نداشتم :)
۰۹ آذر ۹۸ ، ۲۳:۱۳ اسمارتیز :)

عه :| مطمئنم اخیرا این عنوانو دیدم یه جایی :|

پاسخ:
آهان. بعید می‌دونم اخیراً همچین عنوانی گذاشته باشم. شایدم نوشتم و حذف کردم مثلا؟ یادم نیست واقعا.
+ برای من یه بار همین چند وقت پیش، پیش اومد که کاملا مطمئن بودم که یکی از بهشت‌زهرا رفتنش نوشته، ولی بعد به طریقی فهمیدم کاملا در اشتباه بودم و کلا همچین محتوایی در کار نبوده :)) حس عجیبی داره!
۰۹ آذر ۹۸ ، ۲۳:۲۳ الهه آبان

بسیار موافقم!

یه جاهایی بی‌خودی تحمل می‌کنیم.

پاسخ:
یه جاهایی هم با خودی :دی :)
۱۰ آذر ۹۸ ، ۰۱:۱۷ פـریـر بانو

آره خب... (قدم‌زنان و آهسته به‌سوی افق می‌رود)

پاسخ:
:)))
۱۰ آذر ۹۸ ، ۰۲:۰۷ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

من الان مطمئن نیستم درست فهمیده باشم منظورت رو. اما خب بعضی وقتا زیبایی دراینه که برداشت مخاطب دقیقا اون چه نویسنده میخواد ، نباشه! :)

پاسخ:
بلی، همینطوره :)

یه وقتایی واقعا نمیشه تحمل کرد در اینجور مواقع من که افسارگسیخته میشم رسما :)) از یه دختر آروم و شاد و مهربون و خنده رو میشم قاتل بروسلی :))

پاسخ:
عجب :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">