مُحَلّی

مُحَلّی یعنی شیرین کننده؛ نامنتظر خوشی و فاعل زندگی خویش‌...

آخرین مطالب

دری‌وری: دری از هر وری

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۱۳ ب.ظ

وبلاگم رو فراموش کردم. این قسمتی از کاری بود که باید انجام می‌دادم. باید دور می‌شدم از اضطراب روزهای قبلی. دلم می‌خواست تجربه‌هایی داشته باشم که ندارم. زندگی‌ام خیلی خیلی راکد شده و جز تنش‌های شغلی، هیچ تلاطمی نداره. راضی‌ام؟ نه. ولی وقتی می‌بینم تلاطم‌ها همیشه خوشایند نیستن، گله‌ای هم نمی‌کنم. تجربه‌های عجیبی داشتم این مدت. از راه رفتن در حاشیه‌ی همت تا ساختن درآمدهای بالاتر از میانگین. از ۱۲ ساعت یک‌سره نوشتن تا چند روز مطلقاً حرف نزدن. دلم می‌خواد کار جدیدی رو شروع کنم. اما به قول مهدی من کمدم! کاریزماتیک نیستم به قول خودم. همین باعث می‌شه خیلی از کارهایی که می‌تونن بگیرن رو شروع هم نکنم. کار اشتباهیه. حتی یک کمد هم حق داره قدم بذاره توی هر مسیری. ولی می‌گن نه. یعنی، ظاهر قضیه آره است اما انگار من حق داشتن یک‌سری چیزها رو ندارم. بحث حق و حقوق هم نیست. انگار که توانایی و ژنتیکش رو هم ندارم. آزارم می‌ده و باعث می‌شه زیاده‌روی کنم در اصرار بهش. همین بدترش می‌کنه. با اصرار زیاد نرسیدن خیلی بدتر از خود نرسیدنه. هر روز، بدون استثنا هر روز سعی می‌کنم که کنارش بذارم و فقط به همین مسیر فکر کنم و غرقش بشم. شب‌ها، آخرِ این مسیر رو تصور می‌کنم. هنوز مثل بقیه‌ی چیزها لذت و خشنودی‌اش رو از دست نداده این‌یکی تخیل. ولی می‌دونم روزی از دست می‌ده و برای اون روز برنامه‌ای ندارم. همین‌حالا هم بسیار بسیار بی‌انگیزه‌ام برای هر مسیری. هر کاری. چه برسه به اون روز. نکنه که واقعاً من حقی ندارم؟ هنوز هم روشنم می‌کنه این یک‌چیز. شاید چون نرسیدم و نمی‌دونم تهش چه شکلیه. مثل همه‌ی اون‌چیزهایی که رسیدم و دیدم تهش اونی نبود که می‌خواستم؟ نمی‌دونم. اگه همه‌چیز قراره روی همین دور تکرار بشه پس چرا تموم نمی‌شه؟ فکر می‌کنم تا همیشه پلن بی همین باشه: تموم شدن. هر روز انتظارش رو می‌کشم. خوشحالم که مطمئنم این‌یکی نه ژن می‌خواد و نه توانایی و نه تلاش. 

۰۲/۰۷/۱۷
محمدعلی ‌‌

نظرات  (۶)

۲۲ مهر ۰۲ ، ۱۰:۵۸ یاسی ترین

قشنگ می‌نویسی 

حداقل این یکی به خودت و خواننده حس خوبی میده 

پاسخ:
مرسی :))

سلام، می‌خواستم اگه امکانش هست یه لپ‌تاپ خوب برای خرید بهم معرفی کنید، در حدی که سرعتش خوب باشه، کار تخصصی آن‌چنانی نمی‌خوام باهاش انجام بدم، spss رو خوب پشتیبانی کنه و کارای دانشجویی معمولی

فقط سرعتش برام خیلی مهمه، و اینکه اذیت نکنه دیگه، هر دیقه یه ورش نلنگه

تا حدود ۴۰ تومن یا پایین‌تر

پاسخ:
با توجه به چیزهایی که نوشتید چندتا نکته رو لحاظ کردم:
+ دانشجویی باشه => پس سبک و قابل حمل باشه.
+ سرعتش بالا باشه => سی‌پی‌یو نسل جدید و باس رم بالا
+ هر دیقه یه ورش نلنگه
+ کار تخصصی نمی‌خوای => پس برای بازی یا رندر گرفتن ویدئوی سنگین نمی‌خوای => پس گرافیک خفن و مقدار رم بالا نمی‌خوای (سرعت رم با مقدارش فرق داره.)

بفرمایید:
https://adak.shop/product/laptop-asus-q410va-a


باز میگم: برای بازی و رندر گرفتن مناسب نیست. اما سبک و جمع‌وجوره، سرعتش بالاست و کارهایی غیر از بازی سنگین و ادیت سنگین ویدئو رو زمین نمی‌ذاره. 

وای مرسی خیلی لطف کردین، ممنون از پیشنهاد و راهنمایی خیلی خیلی دقیقتون:)

پاسخ:
خواهش می‌کنم. کاری نکردم :)

آنقدر ذوق کردم نمی‌دونم کامنت تشکر رو ثبت کردم یا نه

واقعا ممنون از راهنمایی دقیقتون

پاسخ:
بله ثبت شده :)) لطف دارید.

سلام

تولدتون مبارک :)

پاسخ:
سلام :)
خیلی ممنونم :) 🌷

ای کاش برای خرید earbud و گوشی هم از شما مشورت می‌گرفتم، متاسفانه عجله کردم:(

پاسخ:
اشکال نداره، خودتون رو ناراحت نکنین. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">