مُحَلّی

مُحَلّی یعنی شیرین کننده؛ نامنتظر خوشی و فاعل زندگی خویش‌...

آخرین مطالب

پیچ بعدی هم نزدیکه!

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ب.ظ

چند دقیقه قبل، اولین میانترم دانشگاهیم رو دادم. 

من از اونایی هستم که اگه چیزی به ضررم باشه، منکرش نمیشم. سوالا، تا حد زیادی ساده بود و قابل حل. ساده، نه به این معنی که درجا حل بشه. به این معنی که می‌تونست خیلی سخت‌تر باشه. ولی من زیاد نخونده بودم. با قدرت نرفتم سر جلسه. بعضی مباحث رو یکبار بیش‌تر ندیده بودم. در موضع ضعف بودم و راه‌حل‌ها، سر زبونم می‌موندن و به قلم نمی‌رفتن. امیدوارم نصف نمره رو بگیرم. هرچند، پایین‌تر شدنم بعید نیست و راستش، مهم نیست. راه طولانی‌تر از اونیه که بخوام سر پیچ اول، دست بردارم :) 

+ رفتنی، دوتا دکترا صحبت می‌کردن: ما خیلی سرخوش بودیم. اینا چقدر استرس می‌کشن.

من، خیلی قبل‌ترها، جزو استرس‌کشندگان بودم. فکر کنم، دوران دبیرستان و مخصوصا کنکور، من رو جزو سرخوشان قرار داد :دی

۹۸/۰۸/۲۶
محمدعلی ‌‌

نظرات  (۷)

۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۹:۲۴ خورشید ‌‌‌

خیلی زود می‌گذره. من همه‌ش احساس می‌کنم به نصف برنامه‌هام هم تا پایان کارشناسی نمی‌رسم.

پاسخ:
من هنوز راه رسیدن به برنامه‌هام رو نیافتم :(
۲۶ آبان ۹۸ ، ۲۰:۱۰ خورشید ‌‌‌

اتفاقاً یکی از برنامه‌های من اینه که در مسیر این جستن‌های کورکورانه، راه رسیدن به برنامه‌هام رو پیدا کنم!

پاسخ:
عجب :))

ولی امتحان ما کنسل شد :))

به این صورت که خیلی کم بودیم و خود استاد گفت باشه هفته دیگه =))

پاسخ:
بله دیگه، صفا و صمیمیته اونجا :))

ناموسا من خودم درک نکردم چرا امروز بچه‌های ما نیومدن :/

پاسخ:
رازش در صفا و صمیمیته :))

:))

صفا و صمیمت نگم :))

اگه از امروز بگم سکته میکنی خدایی نکرده :))

پاسخ:
:)))

حالا اینکه راه طول و درازه و قرار هم نیست ساده باشه به کنار، ولی به عنوان یک با تجربه در زمینۀ افتادن واحدهای متعدد بگم که میان‌ترم بهترین و ساده‌تری راه برای پاس کردن درسه. :)

پایانترم معمولاً اون قدری فشرده و روی اعصاب هست که کار رو سخت می‌کنه. 

پاسخ:
درسته و قبول دارم :)
البته این درس ما حذفی هست. بدین شکل این مباحث رو دیگه امتحان نمیدم - صدالبته که کاربرد خواهند داشت. ولی سوال مستقیم نه. - و اینکه، میانترم و پایانترم یه نمره‌ی برابر دارن! کلا با پایانترم، سه تا امتحان شیش‌نمره‌ای می‌گیره -_- یعنی این امتحان بخشی از نمره پایانترمم بود :)) 
۲۶ آبان ۹۸ ، ۲۳:۰۷ آبجی خانوم (فاطمه ...)

سلام

انچنان مثل برق و باد میگذره که تا به خودتون بیاید میبینید عهههه کی تموم شد! پس تا میتونید بی استرس درس #بخونید و سرخوشانه پیش برید.

ولی

میگم کامنت بی ربط گذاشتن برای راسپینا حکمتش این بود که در این قطعی اینستا و فراموشی ادرستون من وبلاگتون رو پیدا کنم.

پاسخ:
سلام
باشه، همین کار رو می‌کنم :))

خوبه پس :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">