مُحَلّی

مُحَلّی یعنی شیرین کننده؛ نامنتظر خوشی و فاعل زندگی خویش‌...

آخرین مطالب

فقط صدسال اولش سخته...

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۳۶ ب.ظ

بله، به جایی رسیدیم که...

بگذریم. فردا میانترم دارم. و نصف مطالبم توی تلگرامه. و در حال حاضر حتی واتس‌اپ هم کار نمی‌کنه :| 

بگذریم.

امیدوارم زودتر میانترم‌ها تموم بشن؛ یه برنامه خوب برای خودم دارم. 

۹۸/۰۸/۲۵
محمدعلی ‌‌

نظرات  (۱۳)

چه بد :(

اگه این مشکل برای کل کلاستون هست حتما عذرتون پذیرفته باید باشه

پاسخ:
نه بابا. شوخی بود حرفم بیش‌تر. در واقع یه سری خلاصه رو بچه‌ها گذاشته بودن و منم سرماخوردم و حال نداشتم برم سراغ کتاب. :))
۲۵ آبان ۹۸ ، ۲۱:۴۲ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

من حتی تا پنج سال بعد هم نمیدونم چطور قراره بگذره!زمان زیادیه انگار!

پاسخ:
بله...

بزدل بودن حکومت و بسته شدن سایت های خارجی برای شاتل و سیمکارت و ... باعث شد بیام بلاگ بیان! یادش بخیر اینجا! البته بلاگ شما رو از آخرین بلاگ های بروز شده دیدم خوشبختم! شاد باشید

پاسخ:
ملتی که با بسته شدن سایت‌ها، یاد وبلاگ بیفتن، چه انتظاری از حکومت دارن؟ :)))
شوخی کردم. منم خوشبختم! سلامت باشید.

منم فردا امتحان دارم و کلی عکس و مطلبم توی تلگرام باید بخونم :))

تو فکرم فردا استاد رو قانع کنم :/

پاسخ:
:)) 

یه استاد قانع نشویی هم هست :)) تنها راهش تیره :))

پاسخ:
پس مراقب باشین که تفنگتون رو جا نذارین :))
۲۵ آبان ۹۸ ، ۲۲:۰۳ مرضیه مهدوی فر

مگه نت دانشگاه و خوابگاه هم قطعه؟

موفق باشید تو میانترمتون.

پاسخ:
خوابگاه نیستم.
البته توی دانشگاه، با نت دانشگاه هم تلگرام و اینستا کار نمی‌کردن. اولش فکر می‌کردم دستگاهم هنگ کرده. بعدش فهمیدم که نه، مشکل از بالاست :))
ممنونم :)
۲۵ آبان ۹۸ ، ۲۲:۱۰ مرضیه مهدوی فر

من فکر کردم خوابگاهی هستین:)

 

عجب!!!

پاسخ:
خوابگاهی خواهم شد؛ ایشالا به‌زودی :)
۲۵ آبان ۹۸ ، ۲۲:۲۴ چارلی ‌‌‌

برنامه ی خوبت رو به ما نمیگی؟ :)

پاسخ:
چرا نمیگم؟ :))
دو مدل برنامه دارم. کوتاهش اینه که برم باغ کتاب رو بچرخم. طولانیش اینه که یک‌ونیم روزه برم قم و برگردم :))

آخ چه بد! امیدوارم هرچه زودتر به مطالب دسترسی پیدا کنی!

امسال اولین سالیه که طعم میان ترمو نمی چشم :)))

پاسخ:
اشکال نداره زیاد. آب از سر من گذشته :)) نادانسته‌هام بیش‌تر از چارتا مطالبِ جامونده توی تلگرامه -_-
:))

آقای علوی که اون قدیم دانشجو بود و زمون دانشجویی ما شده بود مسئول خوابگاه، تعریف می‌کرد که بچه‌های مهندسی امتحان فیزیک1 داشتن. خیلی هم بودن. نزدیک 150-200 نفر بودن. امتحان هم لغو نشد و بچه‌ها رفتن توی سالن. حراست دانشگاه در سالن رو کیپ تا کیپ گرفته بود. از پشت هم بعد از ورود در رو بستنه بودن. ولی باز بچه‌ها ریخته بودن توی توی سالن امتحانات، برگه‌های امتحانی رو پاره کردن و امتحان رو لغو کرده بودن. 

 

پاسخ:
روش خوبیه :)) فقط این میانترم من، شیشصدنفره‌ست و یخورده هماهنگی سخت‌تره :))

اوه!

w کن😁

پاسخ:
خدا نکنه به w بکشه -_-
۲۷ آبان ۹۸ ، ۰۷:۲۰ دُردانه ⠀

چه بد.

من حتی اینوریدرمم باز نمیشه بیام وبلاگ‌هاتونو چک کنم. الانم از بخش دنبال‌کنندگان بیان اونایی که عمومی دنبالم می‌کنن و آدرسشونو می‌بینم، از اونجا اومدم ببینم کیا پست جدید دارن. حس می‌کنم تو کرهٔ شمالی‌ام.

پاسخ:
یعنی تا الان حس می‌کردین توی کره جنوبی هستیم؟ :))
خیلی اوضاع قاراشمیشی شده -_-
۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۰:۳۹ دُردانه ⠀

دوشنبهٔ آخر ماهم هست و دو گیگ هدیهٔ همراه اولو کجای دلم بذارم؟ لااقل گوگل پلیو باز نمی‌کنن برنامه‌هامو به‌روز کنم :|

پاسخ:
با بازار هم می‌تونین برنامه‌ها رو به‌روز کنین. (البته بازار دیروز کار کرد برام. نمیدونم امروز هم کار می‌کنه یا نه :)) :/ )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">