مُحَلّی

مُحَلّی یعنی شیرین کننده؛ نامنتظر خوشی و فاعل زندگی خویش‌...

آخرین مطالب

آسمون اینجا خاکستریه...

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۰۵ ب.ظ

انصافا دو جا از بی‌پولی، زیادتر از حد مجاز رنجیدم!! یکیش که سر ماجرای لپ‌تاپه. و اما دومی اینه که اگه تایر ماشینت بترکه و جرئت نکنی بدون زاپاس بری توی جاده، باید چندهفته توی صف لاستیک دولتی بمونی که چی؟ که قیمتش نصفِ آزاده. (نمی‌دونم. شاید با سند زودتر راه بیفته. ولی کی واسه چار روز سفر کاری، سند با خودش می‌بره :| )


+ واقعا این همون شهریه که دوست داشتم توش زندگی کنم؟ نه جایی واسه رفتن، نه جایی واسه موندن، نه هیچ چیز دیگه‌ای نداره. نه کاری، نه دانشگاهی. واسه زندگی نیست انگار. فقط اگه سرت شلوغ باشه، مثل خودش شلوغ و مشغول باشی، می‌تونی تحملش کنی.

۹۹/۰۶/۱۷
محمدعلی ‌‌

نظرات  (۶)

سلام

امیدوارم بارون بیاد :)

پاسخ:
سلام
از مرداد، رشت بارونی و ابری بود همش :)) آفتاب تهران رو دوست دارم هنوز!
۱۷ شهریور ۹۹ ، ۲۰:۳۲ مترسک ‌‌‌‌‌

این نهایت بی‌انصافیه که ما تو اوج جوونی باید بابت چیزایی که واقعاً «هیچ» ارزشی ندارن و صرفاً مادیاتن به غرور و عزتمون، بر بخوره... :(

پاسخ:
دقیقا. هیچ ارزشی ندارن و ما رو الکی الکی لنگ گذاشتن. هعی... 

دقت که میکنم بیشتر از دو جا از بی پولی زیاد رنجیدم، یکیش ولی برای منم لپ‌تاپه :(

 

+ یه زمانی تهران برای من همون مدینه‌ی فاضله بود، الان هم دوستش دارم ولی ... دیگه مثل سابق نه، حالا حس میکنم جاهای دیگه‌‌ای هست که بیشتر دوستشون دارم، جایی که آسمونش بزرگتر و آبی‌تره :)

پاسخ:
از دست این لپ‌تاپ -_- 

+ تهران نمی‌تونه واقعا شهر ایده‌آلی باشه و نبوده هم برام :)) ولی یه چیزایی رو سریع‌تر می‌کنه. نمی‌دونم. دست‌تنها و بیکار خسته می‌شم ازش. ولی روزایی که مشغول باشم، می‌تونم باهاش هماهنگ بشم. 

لپ‌تاپپپ

واقعاا لپ‌تاپپ.

دلم خونه

پاسخ:
درد مشترک -_-
دل منم خونه :(

تا جایی که من دیدم هر بلاگری سر لپ تاپ بدجوری رنجیده

مگه اینکه خلافش ثابت بشه

و خب منم جز استثناها نیستم 

پاسخ:
هعی...

چقدر این پست نزدیکه به دغدغه ی این روز های من.

همه ش به فکر اینم چه طور برگردم تهران، با این اوضاع بازار، کرایه ها، رفت و آمد، مواد خوراکی؟ خدایا توبه!

پاسخ:
ای بابا... امیدوارم که شرایط واستون مساعد بشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">