مُحَلّی

مُحَلّی یعنی شیرین کننده؛ نامنتظر خوشی و فاعل زندگی خویش‌...

آخرین مطالب

از پس هزار فرار

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ب.ظ

وقتی اون‌قدر ناراحت و عصبانی هستی، که به ترک دیوار هم می‌خندی. وقتی که از خودت متنفری و برای فراموشی، غرق خندیدن میشی. وقتی دیگه از خندیدن هم، بدت میاد...


+ من همین بلا رو سر خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها و راه‌رفتنی‌ها و گپ زدن‌ها و موسیقی‌ها آوردم و الان، هیچ باده‌ای ندارم که خودم رو از خودم دور کنه. این‌جاست که درگیری شروع می‌شه. و این‌جاست که یا می‌میری، یا قوی‌تر میشی؛ از پس هزار فرار.

۹۸/۰۹/۰۶
محمدعلی ‌‌

نظرات  (۱۰)

۰۶ آذر ۹۸ ، ۲۳:۴۳ دُردانه ⠀

سلام آقای عصبانی و ناراحت،

فردا سر پیچ دوم ماشین حساب یادت نره

 

+ باده دیگه برای چی. بانو حمیرا میگه نری دنبال مستی خودت دُرد و شرابی :|

پاسخ:
سلام رئیس :دی
پیچ سوم البته :دی
مرسی بابت یادآوری :)

+ خودش که نیست خب معمولا. 
۰۷ آذر ۹۸ ، ۰۰:۰۰ دُردانه ⠀

پیچ دومو کی رد کردیم نفهمیدم؟ چرا اطلاع‌رسانی نمی‌کنی خب؟!

مثل اینا که تو ماشین می‌خوابن یهو بیدار میشن :))

 

+ زمان ما میانترم فیزیک یه مسأله داده بودن راجع به برج میلاد. و خودمون باید ارتفاع و ایناشو حدس می‌زدیم می‌ذاشتیم تو معادله. من هنوزم برج میلادو ندیدم :| 

+ سال بعد شایعهٔ پپسی و ماه منتشر شد. از اون سؤال داده بودن که آیا امکان‌پذیره یا نه. که جواب نه بود.

+ سؤالاشون باحاله. شاید برای شما هم راجع به بنزین سؤال بدن :|

پاسخ:
پنج‌شنبه قبلی، ریاضی. فردا فیزیکه.
آره :)))

+ یه سوال هم میان‌ترم پارسال دادن بدین شکل: اگر در هر خیابان داخل دانشگاه شریف، دو ماشین در کنار هم قرار بگیرد، چند ماشین در تمام خیابان‌های دانشگاه شریف جای می‌گیرد؟ =| منم هنوز تمام خیابونای شریف رو ندیدم خب.
++ نشنیدم شایعه‌شو :))
+++ جالب هستن. ولی خب، سخته :دی
۰۷ آذر ۹۸ ، ۰۰:۰۷ دُردانه ⠀
پاسخ:
عجب :| بعد چجوری و بت چه فرمولی ثابت کردید که امکان نداره؟ نمره دادن؟! =) 
۰۷ آذر ۹۸ ، ۰۰:۱۹ دُردانه ⠀

با اون فرمولای توان و الکتریسیته و شدت روشنایی و اینا. اگه بخوایم شکل پپسی روی ماه بیافته فکر کنم باید برق کل دنیا رو چند روز قطع می‌کردیم صرف این کار می‌کردیم.

پاسخ:
:| خداروشکر که الکتریسیته برای فیزیک۲ هست :)) 
۰۷ آذر ۹۸ ، ۰۰:۲۴ دُردانه ⠀

آره دیگه، گفتم سال بعدش.

مگه فیزیک دو ندارین؟ ریاضی دو چی؟ معادلات دیفرانسیل هم فکر کنم چون انتگرال ندارین، ندارین.


+ فردا خواب می‌مونیا. شبای امتحان زود بخُسب.

پاسخ:
چرا فیزیک و ریاضی دو هم داریم در ترم‌های بعد. 
معادلات دیفرانسیل رو بعید میدونم!! نداریم :))

مگه میشه معادلات دیفرانسیل نداشته باشین؟

پاسخ:
شایدم داشته باشیم!

معادلات دیفرانسیل رو به صورت خیلی مفید مختصر به ما که زیست شناسی بودیم درس دادن بابا به شمام میگن احتمالا یعنی نگن من خودمو دار میزنم :))

 

در مورد پستت هم بگم که عصبانی شدی بهترین کار اینه که اگه میشه سریعا محل رو ترک کنی انقدر راه بری که دیگه جون نداشته باشی عصبانی باشی یا اگه از لحاظ زمانی و مالی میتونی برو باشگاه خیلی خوبه توی کاهش عصبانیت 

پاسخ:
داریم آقا داریم!

از دست خودم عصبانی بودم! کدوم محل رو ترک کنم؟!
ممنون از پیشنهادها.

محل خودت رو :)

میتونی بری امامزاده یا مسجد تا یکم از خودت خارج شی

امامزاده صالح و شاه عبدالعظیم هم خیلی خوبن توی تهران 

پاسخ:
ممنون :)

خواهش میکنم :)

پاسخ:
:)
۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۷:۳۳ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

میدونی؟فرار اصلا راهش نیست ولی.

پاسخ:
قبول دارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">