مُحَلّی

مُحَلّی یعنی شیرین کننده؛ نامنتظر خوشی و فاعل زندگی خویش‌...

آخرین مطالب

پل زدن به فرصت‌هایی که نیست

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸ ق.ظ

الان یک آن به خودم اومدم و دیدم دارم بلندبلند حرف می‌زنم. با خودم. با خاطراتم. خودم رو در موقعیت‌های مختلف قرار می‌دم و دیالوگ‌های تموم‌شده رو ادامه می‌دم. مسیرهای بن‌بست رو کوچه می‌زنم و جلو می‌رم. یک آن به خودم اومدم و دیدم صدام داره بلند و بلندتر می‌شه. انگار که بخوام شنیده بشه از پس تمام روزهایی که گذشته. انگار که ممکن باشه گذر از سد زمان و انگار که بشه دیوارهای زمانی رو برچید و تموم‌شده‌ها رو برگردوند و ادامه داد.

به خودم اومدم دیدم دارم دیوونه می‌شم. اینجا گیر افتادم و این من، اصلاً شبیه من نیست. این من، خیلی ناتمام بوده همیشه. خیلی حرف‌هاش رو نزده. خیلی از کنش‌هاش رو فاکتور گرفته به هزار دلیل. منی که می‌بینید، با منی که خودم می‌خواستم باشم خیلی فرق می‌کنه و کیه که بدونه این چقدر بد و قناسه. 

۰۲/۰۳/۳۰
محمدعلی ‌‌

نظرات  (۴)

۳۰ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۵۰ آقای سه نقطه

منم این روزا همینطوری ام 

پاسخ:
هعی...
۳۰ خرداد ۰۲ ، ۱۵:۵۳ دُردانه ‌‌

من این‌جور مواقع می‌گم:

 

ای بر پدرت دنیا

آهسته چه‌ها کردی

بین من و دیروزم

مغلوبه به پا کردی

پاسخ:
:( همه‌چی رفت. همه‌چی رو برد.
۳۱ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

من یه ترس دیگه هم دارم که تبدیل شم به منی که ازش بدم میاد و نفهمم!

پاسخ:
اینم ممکنه. :):
۳۱ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۴۰ فاطمه رمضانعلی

سلام:") من همون آسویِ قبلی‌م که نام کاربری و رمز عبورش رو گم کرده.
از این‌جا به بعد، این‌جا می‌نویسم.
ممنون می‌شم بیاین پیشم.

پاسخ:
سلام. چه اتفاق عجیبی. همیشه از گم کردن نام کاربری و رمز عبور می‌ترسیدم:))
خوبه که دوباره می‌نویسی. مرسی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">